REKLAMA
Znaleziono 6312 wyników
Panattoni rozpoczęło ostatni etap budowy parku City Logistics Kraków Iartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni rozpoczęło ostatni etap budowy parku City Logistics Kraków I
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, rozpoczął ostatni etap budowy parku miejskiego City Logistics Kraków I w Nowej Hucie. W ramach rozbudowy powstanie 11 300 mkw. nowej powierzchni, a cały park osiągnie swoją docelową wielkość – 36 500 metrów kwadratowych.
[Polska] Nie w każdym mieście jest coraz taniej u deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nie w każdym mieście jest coraz taniej u deweloperów
W większości dużych polskich miast widoczna jest kontynuacja tendencji wprowadzania przez deweloperó...
[śląskie] Retail Park Bielsko rozpoczyna działalnośćartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Retail Park Bielsko rozpoczyna działalność
Bielsko-Biała zyskała nowe centrum handlowe. Retail Park Bielsko liczące łącznie ok. 6,3 tys. mkw. p...
[śląskie] Będą utrudnienia na A4 Katowice-Kraków. Prace przygotowawcze w rejonie węzłów Balin i Chrzanówartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Będą utrudnienia na A4 Katowice-Kraków. Prace przygotowawcze w rejonie węzłów Balin i Chrzanów
Stalexport Autostrada Małopolska S.A. (SAM S.A.) rozpoczyna prace związane z instalacją pierwszych u...
Kraków: Miasto ogłosiło przetarg na studium wykonalności budowy metraartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Miasto ogłosiło przetarg na studium wykonalności budowy metra
Urzędnicy miejscy ogłosili długo wyczekiwany przetarg na opracowanie studium wykonalności bezkolizyj...
Panattoni buduje nowy park przemysłowy w Krakowie, na terenie Nowej Hutyartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni buduje nowy park przemysłowy w Krakowie, na terenie Nowej Huty
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, ruszył z budową City Logistics Kraków III, kolejnym projektem w granicach dawnej stolicy Polski, który zajmie 25 000 m kw. Z blisko 4500 m kw. skorzysta Walraven – międzynarodowy producent systemów mocowania instalacji.
Zielona energia się marnuje. Polska sieć energetyczna pilnie potrzebuje modernizacji i zmian w prawieartykuł
Pokaż artykuł
Zielona energia się marnuje. Polska sieć energetyczna pilnie potrzebuje modernizacji i zmian w prawie
Koszt modernizacji europejskich sieci energetycznych do 2030 roku może wynieść nawet 584 mld euro, według danych Komisji Europejskiej. Będzie ona wymagała też wiele czasu, którego mamy coraz mniej. Już teraz zielona energia nie zawsze może być w pełni wykorzystana, ponieważ infrastruktura sieciowa w Polsce nie radzi sobie z jej nadwyżką. Jak wskazują eksperci firmy Eaton, dopóki infrastruktura nie zostanie zmodernizowana, w stabilizowaniu sieci mogą pomóc magazyny energii i UPS-y. Aby takie urządzenia mogły być wykorzystywane na szeroką skalę, pilnie potrzebne są jednak regulacje prawne.
[Kraków] PKP SA podpisały umowę na komercjalizację Dworca Głównego w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] PKP SA podpisały umowę na komercjalizację Dworca Głównego w Krakowie
Zespół Jones Lang LaSalle, międzynarodowej firmy doradczej świadczącej kompleksowe usługi na rynku n...
[Wrocław] Mieszkania na Starym Mieście i Krzykach są jednymi z droższych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Mieszkania na Starym Mieście i Krzykach są jednymi z droższych w Polsce
Najwięcej za nowe mieszkanie trzeba we Wrocławiu zapłacić na Starym Mieście i na Krzykach. Ceny na r...
[śląskie] Biuro Inwestycji Kapitałowych z pozwoleniem na rozbudowę Śląskiego Centrum Logistycznegoartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Biuro Inwestycji Kapitałowych z pozwoleniem na rozbudowę Śląskiego Centrum Logistycznego
Deweloper nieruchomości magazynowych BIK S.A. otrzymał pozwolenia na budowę III fazy Śląskiego Centr...
[śląskie] Jeden z najemców zwiększa powierzchnię w Śląskim Centrum Logistycznymartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Jeden z najemców zwiększa powierzchnię w Śląskim Centrum Logistycznym
Firma Dachser będąca jednym ze światowych liderów w branży logistycznej powiększyła wynajmowaną powi...
[Kraków] Mieszkaniówka zaprojektowana z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii. Kraków Nowa Huta.artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Mieszkaniówka zaprojektowana z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii. Kraków Nowa Huta.
Nowoczesne budynki mieszkalne, zaprojektowane w oparciu o alternatywne źródła energii, pierwszy taki...
Co się dzieje na kluczowych etapach budowy S7 i S52 Północnej Obwodnicy w Krakowie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co się dzieje na kluczowych etapach budowy S7 i S52 Północnej Obwodnicy w Krakowie? [FILMY]
W Krakowie i aglomeracji krakowskiej trwa realizacja dwóch wielkich inwestycji drogowych – budowa S7 Widoma – Kraków i Północnej Obwodnicy Krakowa S52. Co słychać obecnie na budowie kluczowych elementów obu inwestycji: węzła Grębałów, węzła Mistrzejowice i węzła Zielonki? Szczegółowe przeloty z niskiego pułapu i zdjęcia.
PKP PLK S.A. unowocześni sterowanie ruchem kolejowym w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK S.A. unowocześni sterowanie ruchem kolejowym w Krakowie
Dojazd pociągów do Krakowa od strony Kielc, Warszawy i Trójmiasta będzie sprawniejszy dzięki nowym urządzeniom sterowania ruchem. Kolejarze wymienią rozjazdy, kable i zainstalują nowe rogatki przy ul. Kamiennej. Prace wykonane zostaną w ramach zadania finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfieldartykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfield
– Budowanie magazynów na terenach poprzemysłowych jest trudniejsze i bardziej skomplikowane. Pochłania dodatkowy czas i pieniądze. Jednak tam, gdzie brakuje ziemi, wykorzystanie gruntów typu brownfield okazuje się doskonałą alternatywą dla deweloperów. Jednocześnie jest to działanie zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju i wspierające rewitalizację miast – twierdzą Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych, Newmark Polska, oraz Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionalny w Newmark Polska.
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfieldartykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfield
– Budowanie magazynów na terenach poprzemysłowych jest trudniejsze i bardziej skomplikowane. Pochłania dodatkowy czas i pieniądze. Jednak tam, gdzie brakuje ziemi, wykorzystanie gruntów typu brownfield okazuje się doskonałą alternatywą dla deweloperów. Jednocześnie jest to działanie zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju i wspierające rewitalizację miast – twierdzą Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych, Newmark Polska, oraz Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionalny w Newmark Polska.
[Polska] Sierpień miesiącem przeprowadzekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Sierpień miesiącem przeprowadzek
Dane statystyczne pokazują, że w sierpniu dochodzi do największej liczby przeprowadzek. Przeprowadzk...
[Kraków] Historyczne rekordy na rynku biurowym w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Historyczne rekordy na rynku biurowym w Krakowie
Najwyższa od lat aktywność najemców i deweloperów, najniższy wskaźnik powierzchni niewynajętej w cał...
Zabytkowy dwór Badenich w Krakowie-Wadowie zostanie zmodernizowany [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dwór Badenich w Krakowie-Wadowie zostanie zmodernizowany [FILM + WIZUALIZACJE]
Zabytkowy dwór Badenich w Wadowie będzie pełnił funkcję domu kultury, którego zarządcą będzie Ośrodek Kultury Kraków – Nowa Huta. Będzie także się w nim mieścić filia Biblioteki Kraków oraz pomieszczenia przeznaczone dla Stowarzyszenia Przyjaciół Wadowa.
Kończy się budowa ostatniego z trzech nowych mostów kolejowych nad Wisłą w Krakowie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się budowa ostatniego z trzech nowych mostów kolejowych nad Wisłą w Krakowie [ZDJĘCIA]
Dobiegają końca prace przy ostatnim z trzech nowych mostów kolejowych nad Wisłą w Krakowie. Oprócz pociągów będą mogli się po nim poruszać również piesi i rowerzyści. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizują linię średnicową w stolicy Małopolski. W czerwcu uruchomione będą dodatkowe tory w centrum miasta. Projekt zwiększy możliwości kolei w ruchu aglomeracyjnym i krajowym. Inwestycja za przeszło 1,2 mld zł jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF "Łącząc Europę".
REKLAMA